CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Friday, August 14, 2009

tag from dila

soal dan jawab
Sila jawab soalan-soalan ini dalam Bahasa Melayu sahaja.

1. Bekas kekasih saya adalah :
= orang.x kn beruang kot kn..lpekn...huhu

2. Saya sedang mendengar :
= lagu SUKI ~siapaku~ dari blog leen

3. Mungkin saya patut:
= minum air kosong ngn byk sbb mkn dadih manis yg dbuat oleh group members..

4. Saya suka :
=sesuatu yang menceriakan~

5.Sahabat-sahabat baik saya :
= baek,bagus,comel,caring, n sy syg kamu =)

6.Saya tak paham :
= diri ini dan kamu..menggaru kepala la plak..

7.Saya kehilangan :
= masa tdo tok ptang nih..sebb da discusion usahawan..

8.Ramai yang berkata :
= kata-kata....

9.Makna nama saya :
= cahaya keriangan..kanak2 riang kah??

10.Cinta itu adalah :
=indah jika ia indah,sakit jika ia mnyakitkan,bahgia jika ia mmg membahgiakan..spe stuju?angkat kaki..huhu

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
= tgh bce buku HM Tuah..tok motivasikan diri kot..

12.Saya akan cuba :
= menjawab blog nih dgn sebaek mungkin

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
= lama...yang lama mungkin..infinite i think..is dat right?

14.Telefon bimbit saya :
= slalu jatuh =D

15.Bila saya terjaga dari tidur :
= tgok sebelah..fatimah ade x..huhu

16.Saya paling meluat apabila :
= saya letih..kang saya akan marah orang..sori

17.Pesta/Parti adalah :
= masa tok berseronok =)

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
= tapir..haha..kat zoo mlaka..~

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
= kanak2..sbb xyah pk byk2..

20.Hari ini :
=friday =)

21.Malam ini saya akan :
= kuliah~

22.Esok pula saya akan :
= dok kt umh..

23.Saya betul-betul ingin :
= join kem yang kak ja join..bes!

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
= muke ngntok..

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
= arked permainan..dpt main buaian,ppn longsor,jongkang jongket..~

26.Makanan Barat atau Jepun :
= 2 2..mne2 pn ok...plus minus

27.Bilik yang terang atau gelap:
= terang..klu gelap t sakit kpla,sbb pkse mata tgok dlm gelap..sian mata tuh..

28.Makanan segera adalah :
= cepat,sedap n menyelerakan...haha

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
= dah kol 7..xnk p klas ek..hehe

30.Siapa yang anda mahu Tag?
=fatimah,leen,n spe2 je yg da kelapangan nk wt tag ni..

0 comments: