CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Sunday, April 5, 2009

ahad yang merehatkan!

ello smue...eh salah..assalamualaikum...huhu...erm..penat semalam belum habis lagi..harap2 boleh dapat rehat hari ni..huhu...semalam dari subuh2 sampai la maghrib..eh bukan..isyak....baru abis keje...te la..thanx leen kejut saya ye...cakap je nak kejut leen..aleh2 leen yang kejutkan..huhu..sori2...
i would like to thanx to leen n sim chen...as my group member's..simpan kenangan kita yang semalam tuh ek...(4th April)..huhu...tp mr. lim ckp xde ong la no 4 nih..ntah la..pape je la..jnji saya ada kenangan ari tuh..huhu...simpan2!..ingat sampai bila2..huhu...
berbalik kisah dengan mr. lim td..after presentation spss sblm...saya dengan baik hatinya tolong yati gi beli tiket..pastu..join kengkawan lunch yang dibelanja oleh mr. lim..thanx ek..huhu..pastu lepas solat smue2 tuh...masuk lab komputer...and then bertapa la kami 21 orang dan tambah mr. lim skali..sampai la maghrib..dengan lab yang aircond nye tak berapa berfungsi..mungkin kerana ari cuti..so..ntah la..tak tahu pe sebabnye tak de aircond dalam lab tuh..
banyaknya data yang nak kena key in..masyaAllah..tak tipu...sangat banyak..tak caya..tanya la leen,as,sayb,yati,sim chen, phu yen,yaya,lina,farhah,kas,giah,small,anis,nor,mira,naze, ntah spe lg ntah..tak ingat dh...kesian lak kat yati semalam..sakit tekak dan habis suara asyik dok bace data untuk saya key in..huhu..serius ni..banyak..ok2..tapi apa pn...kite dah berjaya key in data semalam...sugoit semua...ntah betul x saya eja nih..sugoit=bagus=syabas...huhu
thanx to yati jugak..sebab ada kasi cerita hanakimi special..saya dah abis tengok dah semalam..huhu..punya la kepala dah blur..sampai sempat layan cerita korea tuh..huhu..
erm..sebenarnye nak letak gambar yang kawaii yang diambil semalam bersama leen..tapi lom sedut lagi dr leen..may be after dis kot..huhu...gambar ramai2 yang havoc gitu...huhu...never mind..cam syok sendiri lak kan..tak kesah..ni blog saya..suke ati la saya nak cerita pe pun kn..huhu
ok..tata..gud bye...sayonara...:D

0 comments: