CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Wednesday, April 1, 2009

urm..dh lma x conteng2 dalam blog nih kn..sori la..sibuk sket..mngalahkn perdana menteri lak kan...xde la sampai camtuh...cume ntah la..xde idea nak tulis sebenarnye..leen dah bising2 suruh update blog..huhu..ari ni bukak tetibe nampak ade follower baru...zaki athlan..huhu..malu2..huhu

kepada kengkawan..jangan bandingkan blog anda semue ngan blog saya..kerna diriku tangah belajar nak buat blog..huhu..so, xde r secanggih korang..urm..pesanan dari penaja..ajar la aku buat blog nih...

pe saya nak merepek malam nih ek..urm..tadi saya ada presentation subjek pengenalan kimia 1..huiyoo...presentation yang ntah pape yang saya dah buat...all in english..i tell u..ntah pe yang telah disebut dalam kelas tadi..huhu..bentang benda yang tak paham..huhu..tapi makan masa 22 minit..huhu..the uses of radioactive in tracer elements..nak cakap pe la tok tjuk nih...tapi alhamdulillah..dah lepas dh...huhu..

erm..esok xde lab..so..memang free la..jus da klas tok malam..pedagogi..bersama prof isahak..huhu..prof yang banyak membuka minda...ayat apakah itu...seriously..memang pun..huhu..pape pun..jumpe prof esok k..

pe la yang merepek kat sini sampai kuar nama prof nih..huhu..x yah nak merepek lebih2..huhu..erm..dah berjaya x gune perkataan "may be" tok kali nih..huhu..yes!

0 comments: